Jak skutecznie zamawiać produkty za pośrednictwem strony apteka24h.com.pl?

Zakup produktów sprowadza się do kilku prostych kroków:

1/ Wybieram konkretny produkt poprzez opcję „Dodaj do koszyka”.

2/ Produkt pojawi się (nazwa, zdjęcie, cena) na aplecie zamówienia. Mam 2 opcje: mogę kontynuować zakupy wybierając przycisk „Kontynuuj zakupy” lub przejść do realizacji zamówienia wybierając przycisk „Przejdź do realizacji zamówienia”.

3/ Po wybraniu przycisku „Przejdź do realizacji zamówienia” zostałem/am przekierowany/a do zakładki „Podsumowanie zakupów”. W tym miejscu mogę jeszcze raz zdecydować się na kontynuowanie zakupów za pomocą przycisku „Kontynuuj zakupy” lub przejść poniżej do pkt. 1: „Konto”.

4/ W pkt. 1: Konto- decyduję, czy chcę kupić dany produkt bez rejestracji, czy z opcją rejestracji?

Jeśli bez rejestracji- to wybieram przycisk „Zakupy bez rejestracji” i wypełniam odpowiednie pola w 2 segmentach: „Szybkie zakupy” i „Adres dostawy”. Muszę pamiętać, żeby zapisać te dane za pomocą przycisku „Zapisz”, w innym wypadku nie będę mógł/mogła wybrać metody płatności.

Jeśli z rejestracją- to wybieram „Kliknij tutaj” pod pytaniem „Już zarejestrowany?” (jako Klient) lub wybieram przycisk „Stwórz konto”. Pamiętam, że zarejestrowani Klienci mogą łatwo i szybko podejrzeć status swojego zamówienia.

5/ W pkt. 2: „Metody dostaw”- muszę zdecydować, który sposób dostarczenia zamówienia jest dla mnie najdogodniejszy. Jeśli mieszkam w Warszawie lub w okolicach, mogę wziąć pod uwagę odbiór osobisty w Aptece przy Placu Zbawiciela przy ul. Mokotowskiej 12. W każdym innym przypadku pozostaje opcja „Kurier DHL”.

W pkt. 2 mogę pozostawić także wiadomość do zamówienia. Jakieś uwagi, specjalne życzenia itd.

Także w pkt. 2- jeśli chcę kontynuować proces finalizacji zamówienia- muszę zaznaczyć, że zgadzam się z Warunkami Świadczenia Usługi, innymi słowy z Regulaminem apteki internetowej. Trzeba zatem wcześniej z nim się zapoznać.

6/ W pkt. 3 wybieram metodę płatności i następnie postępuję zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie monitora.

7/ Nr zamówienia pojawi się w potwierdzeniu na ekranie monitora oraz w wiadomości e-mail, którą otrzymuję na skrzynkę e-meilową.

Wskazówka:

Do wybranych wcześniej produktów - jeśli surfuję po stronie - mogę zawsze powrócić klikając piktogram „Koszyk”.

Schemat płatności za zakupy online za pomocą systemu Dotpay

Schemat_platnosci_sklepy.jpg