F.A.Q. czyli najczęściej zadawane pytania

1. Jak długo trwa realizacja zamówienia od momentu jego złożenia?

Zazwyczaj nie dłużej niż 1-3 dni robocze. Maksymalny czas na wysyłkę zamówienia od momentu złożenia wynosi 7 dni roboczych. Maksymalny czas na dostarczenie zamówienia na wskazany adres wynosi 1 dzień roboczy; w wyjątkowych sytuacjach może wynosić 2 dni.

2. Jak oznaczone są złożone zamówienia?

Każde złożone pomyślnie zamówienie otrzymuje indywidualny i nie powtarzający się nr zamówienia, którym jest ciąg przypadkowych, drukowanych liter, np. HOZTSYBSI. Takie zamówienie posiada status „Przygotowanie w toku”. Informacje w postaci potwierdzenia złożonego zamówienia otrzymuje każdy Klient drogą e-mailową na adres podany przy składaniu zamówienia.

Każda zmiana statusu zamówienia dokonana przez pracownika apteki implikuje kolejną wiadomość e-mail, która generowana jest automatycznie z systemu apteki internetowej, i która następnie zostaje wysłana do Klienta.

Przykład:

Zmiana statusu zamówienia z „Przygotowanie w toku” na „Wysłane” pociąga za sobą informację w postaci wiadomości e-mail wysłanej na skrzynkę e-mailową, z którą dane zamówienie jest powiązane. Tak samo przedstawia się sytuacja przy nadawaniu innych statusów zamówienia, np. „Gotowe do odbioru”, „Oczekuje na potwierdzenie płatności” itd.

3. W jaki sposób można sprawdzić status zamówienia?

W przypadku Klientów zarejestrowanych wystarczy tylko zalogować się na stronie apteki internetowej i przejść do zakładki Zamówienia w opcji „Moje konto”. Każde zamówienie z listy posiada widoczny, aktualny status zamówienia.

Aktualizacja statusu zamówienia dokonywana jest także automatycznie drogą e-mailową po uprzedniej zmianie statusu zamówienia dokonanej przez pracownika apteki. Dlatego zachęcamy do regularnego sprawdzania skrzynki e-mailowej.

W przypadku Klientów niezarejestrowanych jedyną drogą sprawdzenia statusu zamówienia jest regularne sprawdzanie skrzynki e-mailowej. W celu ustalenia statusu zamówienia można także napisać e-mail korzystając z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt.

4. Kiedy zostanie odnotowany przelew w przypadku przedpłaty i zostanie zrealizowane zamówienie?

Wyciąg z konta bankowego jest dostarczany raz dziennie w godzinach porannych.
Przykład: w przypadku dokonania przelewu we wtorek, gdy przelew zostaje zaksięgowany na koncie również we wtorek, Apteka odnotuje go w środę rano, wtedy też zostaje rozpoczęta procedura realizacji zamówienia.

5. Co należy zrobić, aby zmienić sposób dostawy w złożonym już zamówieniu?

Należy skorzystać z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt i napisać wiadomość z prośbą o anulowanie już złożonego zamówienia (o ile nie zostało wcześniej opłacone, np. szybkim przelewem internetowym lub kartą kredytową). W wiadomości musi zostać zawarty nr zamówienia, którego prośba ta dotyczy. Po potwierdzeniu anulowania zamówienia przez pracownika apteki, można jeszcze raz złożyć zamówienie- tym razem z właściwym sposobem dostawy.

6. Czy do zamówienia zostanie dołączony paragon?

Tak. Do każdego zamówienia zostaje dołączony dowód zakupu, czyli paragon. Ponadto, w czasie składania zamówienia można poprosić o fakturę VAT w polu „Zostaw wiadomość” (wówczas musi zostać wypełniony „Adres do rozliczeń”).

7. Czy istnieje możliwość otwarcia przesyłki (paczki) w obecności kuriera?

Tak. Kurier ma obowiązek poczekać aż zostanie sprawdzony stan i zawartość paczki w jego obecności. Zalecamy ten tok postępowania, gdyż ułatwi on rozpatrzenie ewentualnej reklamacji.

8. Co należy zrobić, jeśli zawartość przesyłki (paczki) jest inna niż ta oczekiwana lub jest niekompletna?

Taką niezgodność należy jak najszybciej zgłosić aptece korzystając z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt (koniecznie należy podać nr zamówienia) lub pisząc na adres: [email protected] albo też listownie na adres: Apteka przy Placu Zbawiciela, ul. Mokotowska 12, 00-640 Warszawa.

9. Co należy zrobić, jeśli przesyłka (paczka) jest uszkodzona?

W celu usprawnienia procesu reklamacji należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i poinformować aptekę o zaistniałej sytuacji- telefonicznie bądź e-mailowo. Dzwoniąc lub pisząc należy mieć przygotowany nr zamówienia, którego przesyłka (paczka) jest zwieńczeniem.

10. Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

Tak. W tym celu należy skontaktować się z apteką drogą e-mailową korzystając z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt i poinformować o tym zamiarze. Status zamówienia „Anulowane” może nadać tylko pracownik apteki.

11. Co należy zrobić, jeśli jestem w posiadaniu potwierdzenia ze statusem zamówienia „Wysłane”, a przesyłki (paczki) po 3 dniach wciąż nie ma?

O tym fakcie należy bezzwłocznie poinformować aptekę telefonując lub pisząc wiadomość w formularzu kontaktowym w zakładce Kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej ustalić, gdzie znajduje się przesyłka (paczka)?


Akceptuję
Nasza witryna używa plików cookies. Więcej szczegółów znajdą Państwo w naszym REGULAMINIE.